5.10.13

Maison Martin Margiela і Лі Бауэры


З часу паказа калекцыі Maison Martin Margiela Haute Couture FW 2013 прайшло ужо некалькі месяцаў, але я пад уражаннем яшчэ і цяпер. Галоўным чынам пад уражаннем ад того, чым, дакладней кім, натхняліся дызайнеры моднага дома Maison Martin Margiela.





Усе, што стваралася пад маркай Maison Martin Margiela калісьці мела цэтлік «destroy fashion», у гэтым, канешне, есць свая рацыя. Збольшага, кутюрныя калекцыі так выглядаюць і цяпер. Ну, а з тым, што дызайнеры моднага дома заўседы падыходзяць да ставарэння модных рэчыў дастаткова нестандартна, спрачацца вельмі складана.  Як бы там не было дом Maison Martin Margiela існуе па асабістых і асаблівых законах, што бачна у выніках іх працы і што, безумоўна, з’яўляецца прыярытэтным. Бот тут асоба гэта рэч, якую стварылі дызайнеры і яна павінна быць самадастатковай.




Усе гэта добра, але я трохі адышла ад таго, што мне так хацелася напісаць. Ага.
Мне хацелася проста напісаць слова “натхненне”. Гэта мой галоўны тэг да калекцыі.
Дызайнеры вельмі добра папрацавалі, пераважна з фактурамі, менавіта па ім можна і адлюстроўваецца сувяз з мастаком. Канешне, ўсе гэта выглядае больш стрымана і не настолькі гратэскова, як тое было у Лі Бауэры, але сувязь бачна, і бачна дастаткова ярка.
Ну і акрамя Лі Бауэры ў калекцыі мне добра бачыца Японія, хаця у Margiela мне заўседы бачыцца Японія.


Комментариев нет:

Отправить комментарий