23.7.12

Непаўторны стыль ад Humanoid

Натхненне.
Яно патрэбна поўсюль і заўседы. Калі маеш чым натхняцца, то ад гэтага вырастаюць крылы.
А для жанчыны вельмі важна ўмець падкрэсліваць сваю прыгажосць, але гэта не так проста. І тут таксама даводзіца шукаць натхненення.
Тое, што персанальна я люблю - гэта прастату. Люблю таму, што яна заўседы бліжэй да натуральнасці, да прыроднай прыгажосці, а яна самая непаўторная і заўседы індывідуальная.
І вось самым прыемным для меня вынаходніцітвам стаў брэнд Humanoid. Паглядзець на свае вочы ўсе можна тут.
Прычым да спадобы мне прыйшлося не толькі адзенне, якое проста ммм... і ммм. а і фэшн-фота.
Таксама мінімалістычнае, без непратрэбных дэталяў, але такое пранікненнае, такое пачуццевае, што я была проста ў экстазе ад кожнага кадру.
Больш за ўсе я спакусілася на вяснова-летнюю  калекцыю, мадэль там проста неверагодна прыгожая


Астатнія калекцыі таксама вельмі, але гэтая ўразіла мяне найбольш і палюбілася таксама. Цяпер вось думаю як бы прыдаць сабе чаго-небудзь ад Humanoid

Комментариев нет:

Отправить комментарий